blää för alla sjukdommar!

Tandläkarbesöket blev inte så farligt som jag trodde men hatet mot tandläkarna blev större.För det första så började jag blöda i munnen, för det andra så fick jag inte "gångjärnen" idag -.- OCH för det tredje och mest störande är att tiden har förlängts med ½ år. JA,JAG TYCKER INTE OM DET!

Sitter nu hos Fia och har nyss handlat en hel kasse med nyttigheter
som apelsiner,bananer,gurka,sallad,morötter etc. Vi ska vara nyttiga denna vecka=) Inte har man blivit nå friskare heller :\ Köpte massa vitaminer och grejer idag på Apoteket så nu hoppas jag på att bli frisk! Har fått ögoninflammation också :( As drygt..någon som vill byta? Nu ska jag knarka tabletter:(
image64

Kommentarer
Postat av: Anonym.

Bara såru vet, vitaminer ska man äta INNAN man blir sjuk. Inte när man blivit det. Då hjälper de typ inget.

2008-04-10 @ 10:08:23
Postat av: anonym

Oj vad farligt att det börja blöda i munnen, så jävla känslig och klagande person har jag aldrig hört i hela mitt liv, tönt jävel ;s

2008-04-13 @ 17:38:40
Postat av: Sofia

Okej, undra vem som är töntjävel här? att inte ens våga stå för vem man är. Mogen kille/tjej. väx upp ffs

2008-04-14 @ 19:58:47
URL: http://sofiahellstrom.bogg.se
Postat av: anonym

Hahah! mogna tjejer va. jag får väl själv bestämma om jag vill avra anonym eller inte? sen fick jag just höra att folk som bloggar är så jävla patetiska. Lägger ut sina liv på datorn. jhahahahah!

2008-04-15 @ 09:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0