helgen.

Lördagen jag vad hände då?
Kan ju erkänna att dagen var rätt så slapp tills det började dra sig mot kvällen=) Jag hade ju några saker att välja emellan, och det blev grillning på sältsten:) Blev lite kyligt på slutet frös om tårna gjorde man iaf.. Snacka om att jag verkligen saknade varma goa sängen då ;p men som tur va så var det inte så långt att gå =)

Söndagen då?
Alltså söndagar känns längre än alla andra dagar.. iaf vad har hänt idag då? jo, varit med pojken en stund och mest tagit det lungt, glott igenom 6-7 avsnitt av Andra avenyn.. Varit på möte inför hundutställningen och sedan tagit en lång promenad med Sofia och små hundarna=)

    Ja det var vell kort om min helg =) Puss&Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0