Måndag

Ja har inte skrivit på ett tag men aa har haft annat för mig=) Vare med Fialia busat lite med hon här och käkat räkor :D sen så har ja varit med trevligt folk =) kort fattat om min helg..

Nää nu ska jag och syrran dra ut på en promenad sedan sola vi Ses..





Btw,du Anonym.. du måste ha rätt så tråkigt=) sitta och klaga på folk och shit  inte står du för vad du säger heller snälla haha? ;p  men visst skriv på du skriv på.. Rätt så kul och läsa faktist.. Tack för tipset med Vitaminerna haha.. Ja  enästan helt säker på vem du e också=) va vill du mig igentligen?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag får väl fan tycka vad jag vill=)
men jag måste ju vara anonym lilla du, annars kommer du med alla dina hemska kompisar och slår ner mig=]
Hahha,

2008-04-15 @ 20:00:17
Postat av: Anonym

Tror nog att jag vill älska med dig lillan =]

2008-04-15 @ 21:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0