Sakoj

Aa Hej! =)
Så sitter man här igen hehe,känner mig inte mycke friskare idag heller eller jo lite ögoninflamationen har börjat gå bort som tur är, men det kliar som utav ***. Jag är alltså på bättringsvägen. Idag har det inte hänt så mycket eftersom att det inte finns mycket att göra när man är sjuk satt.. jag har mest sovit och ätit medicin kan man säga=) Har även pratat med mamma idag som verkar haft det trevligt där uppe. Hon har varit på nått grejs via jobbet ett par dagar..  Hon berättadet att hon va bland en snö storm haha så man fick ju uppdatera för hon att det var typ detsamma här..

Va händer ikväll då? =)
För min del blir det att föröska plugga även fast huvet känns lite snurrit men men.. Sedan så måste jag och sofia ta en C-vitamin och sen får ja se =) Joo Anton sa att han skulle ringa också=) Så lite trevligt blir det väll...

Heheh måste bara berätta att jag och syrran kom på ett nytt ord ;) Sakoj ;) Gissa vad det betyder då?
Det får ni reda på sen eller kanske i morgon =) vem vet ;P

Aja hare  sötapajalabarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0