sjukissss...

Så sitter man här ensam i en liten lägenhet...Inte har an blivigt något friskare än heller.Jag har även kommit fram till att saker och ting är rätt så tråkiga när man e sjuk, man blir rätt så dyster helt enkelt..  Fia slutar inte fören runt 3 satt det är någon timme kvar tills hon kommer tillbaka=) sen så har jag  varit snäll mot Fia, jag har städat lite och diskat åt hon;P

Ja,ikväll är det hundkurs igen samma sak varje tisdag=) Fast denna gång ska vi sitta och lyssna på om Hundutställningar. Det är ju rätt så bra eftersom att vi ska hjälpa till uppe på brukshundsklubben när det är utställning nästa gång... Tror det var den 3 maj eller något liknande =) Det ska ju bli kul=) tyvärr så kan jag inte ställa ut Daphne pga att hon är en blandrashund. Dock 2 enormt lika raser, båda raserna kallas för fjärillshundar men men..

image66

1. Papillon
2. Phalene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0