Spring/fisken min

Äntligen har man börjat tagit itu med träningen igen=) har varit förkyld och sånt jobbigt shit nu ett tag satt det har helt enkelt inte blivigt av =) Men nu så! Så idag var jag och Fia varit ute och sprang ut mot saltsten. Man känner sig faktist rätt så duktigt när man har varit ute och sprungit eller gjort nått i träningsform :D. Sen så var vi in hos Fia när vi skjussa hem henne och kollade på hennes nya firrar ;) Det var massa små fina fiskar typ guppisar,neontetror osv osv. men den tuffaste va nog slemfisken eller aa det är en såndär som äter upp allt äckel i akvariumet =) Vi hade en sån engång men den va as ful ;p För våran såg ut som en uppblåst stor äcklig padda Haha... men inte Fias inte den va rätt tuff, påminde lite om en drakfisk eller va de nu heter =) Jag har också funderat ett tag på att fixa till vårat akvarium, men men. Vi hade ju några fiskar och så men allt blev så jobbigt när vi flyttade satt det blev inga fiskar kvar för vårandel men det var as fint när vi väl hade det=) fast aa jag vill ha stora fiskar eller stora och stora men inte så guppisar eller sådana. 

MIN FISK! =D


image60<3

Aja nog om fiskar hahah nu ska jag ta och fixa lite grejjor sen sova Ses


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, det är faktsikt mattes fisk ;( den äter upp mina ;S

2008-04-03 @ 13:36:47
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se
Postat av: Sofia

slemisen ;(

2008-04-03 @ 18:21:56
URL: http://sofiahellstrom.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0