100 kg ner, 100 kg upp haha

Hej va inte så jätte länge sen jag skrev men nu tyckte Fialia att ja skulle börja skriva lite oftare igen eftersom att jag nu har en egen dator igen :) Iaf helgen blev rätt nice åt go lax i lördags med massa folk för att fira en vän till familjen sedan bar det av till Sofia där det blev festande haha... Det blev dock för mycket för min del så det skall vi itne prata så mycket om. haha.. Söndagen sög, det blev ingen mat för mig fören kl 9 på kvällen -.-  (100 kg ner)
Måndagen var allmänt slapp samma med idag tills Jag mötte Fialia för att softa osv.. Vi drog även till mini för att bessa mat sen satt vi oss i parken och åt/ hade sallads krig.. (100 kg upp) HAHA
så Nu är jag propp mätt fortfarande..

Fia och jag kom även på massa flumma planer så vi ska snart ut i friska luften igen ;)

Puss hej, nog om mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0