JAG ERKÄNNER!

Att jag inte har skrivit på länge :) men som sakt det blir ju så när man har en död dator.. Fast det blir fixat om någon vecka som tur e. Det har hänt en hel del sen jag skrev sist fakstit men det orkar jag inte skriva om just nu.. Kan också berätta att det inte alls är långt kvar tills skolan börjar tyvärr och att denna sommar sög om man jämför med sommaren 2006 tror jag det var.. Det var den sommaren som jag och elin fick med oss ett antal pappers kassar med glass hem:) osv osv.. Den sommaren kommer jag fan aldrig glömma!! ;p  även fast jag har massor av roliga minnen från olika sommrar så slår den allt tycker ja :) som förra året tex den 3/7 är nu mera en dag där jag och fia bara måste göra nått udda så äre bara! Aja, nu vill min lillebror sitta somsakt hans dator.. Hejs!


Vilken sommar har varit eran favorit sommar?

Kommentarer
Postat av: Sofia

07 va as bra ;D

2008-08-04 @ 19:52:22
URL: http://sofiajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0