Köplistan snart klar! =D

hehe blev en sväng på stan efter att jag varit hos tandläkaren för mamma sa bestämt att nu jäklar skulle vi hitta ett par skor åt mig inte balerina aktiga utan vanliga ;p
 
fast de blev dock litte till :D ytterligare ett par blaerina skor som är leopardfärgade fast svart/vit.. och så letade vi sönder efter ett par klackskor men icke.. kom fram till att ska jag ha några sånna som sitter perffa ska de va stl 35 -.- soorg..

men tänke iaf skriva upp listan som jag har gjort som har lyckts blire halv klar påca 1.5-2 veckor :)

Listan!
balerina skor √
svart brottarryggs träningstop √
2 t-shirts√
svart cardigan √
shal √
troser+bh x 2 √
Hoodtröja+mjukisar √
Jeans √
örhängen √
vanliga skor √
klack skor
ny nopp
spets leggins
nagel shiet
svarta leggins ( dom går ju sönder så lätt) -.-
färgade nagel stuff( kul å ha :D )
hår prylar dom är slut -.-



Ja det var den listan den blir tyvärr större på senare dar då bde blir kalt måste ju ha vantar :D funderar på ett par chinos med men får se :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

dags att shoppa där då ;)

2008-08-26 @ 18:49:12
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0