Kortfattat?!?Aja, SKO HJÄLP TACK!

Ja som sakt.. jag har itne alls orkat att skriva något alls sen sist :) men som sakt jag har tillbringat de senaste dagarna med Lina och det har varit skoj :) kan berätta kort allt från början! Jadu,
 i onsdags Så blev det en hel shopping dag med Lina.. Det började i sundsvall där man kollade runt gjorde några fina fynd där! Måste även berätta att personalen på Bikbok där är bäst :D så snälla och hjälpsamma människor som jobbar där :) tjejen som jobbade hjälpte mig iaf med att hitta ett par jeans, lite svårt och hitta sånna som sitter bra tycker jag men hon hjälpte mig.. fick köpa ett par som inte ens tagits fram utan hon kollade i lagret om det kommit nått nytt :D och det hade de så jag testade dem och dom funka =) hittadem även massa andra fina saker där som jag köpte.. osv osv osv osv osv... Sen så drog vi till birsta och kollade runt där även där hittade vi massor utan fina saker :) osv  osv osv osv osv osv... Väl hemma hos mig blev det softar kväll med film och så :)
 (helt klart lyckad dag! :D gjorde massor utav fin fina fynd! )

Vi bestämde även att vi skulle äta kinabuffe så på torsdagen blev det lunch buffe på kina! As gott :) blev dock för mätt ;p men men! Den dagen var också rätt soft vi tog det mäst lungt och så, fanns inte så mycket att göra precis det var en spörengnar dag inte på kvällen men -.-  senare på kvällen skjussade vi Lina till bussen och hon for hem, jag och mamma drog till stugan och  tog en promenad i skogen + att min syter kom hem från ungern

Sedan så har vi denna dag..
Den har jag tillbringat med min syster på stan hon behövde köpa lite nytt inför skol starten och jag passade på att köpa en tränings topp med brottar rygg som jag velat ha ett tag :) efter det så drog hon till Linda och jag for och handla mat med resten av familjen.. sedan har jag barit tagit det lungt och tjockat mig med räkor och så.. magen är full nu!

nää ska kolla på en film nu! Hejs!

btw, har bara ett problem jag ska köpa nya skor (sneakers) men svårt det här med färgen.. skulle vilja ha ett par färgade typ gula eller röda eller nått sånt.. har alltid haft vita i princip.. svårt.. TIPS? :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

vi åt lunchbuffé på kina i fredags :D

2008-08-24 @ 23:50:09
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0