Lördag,marknad&filmkväll.

Idag vaknade jag ovanligt tidigt för att vara en lördags morgon brukar oftast vakna kl 11-12 men nää frida blev klarvaken kl 9 i morse. Nått måste ha blivit fel :) Iaf sedan smsade jag Jennie och frågade om det var så att vi skulle dra ner på marknaden.. Jennie vaknade av mitt  lilla sms och sedan drog vi ner :) Det blev 2 munkar för min del :) ville ha en t-shirt med pippi långstrump på men nää dom finns bara i baby storlekar -.-
Så vi drog hit till Jennie från stan och softa :) ikväll blir det Filmmys igen som igår fast med Jennie och bowser.. Kanske nån till vem vet =D


Som sakt igår vart det en softa kväll med Sandra, Carro och min syster.. Vi såg massa filmer hos mig och försökte feta i oss 2 kilo godis.. men inte gick det heller :) Aja hejdå :)  

Kommentarer
Postat av: sofia

fan vad skönt=) ska börja träna jag med!

2008-08-30 @ 21:19:29
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Rickard

mkt mkt myyyyys! =)

2008-08-31 @ 21:18:49
URL: http://detdricks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0