Så var sommarlovet slut..

men sommaren fortsätter hoppas jag ;p

En liten kortis om hur denna sommar varit då? :) hmm.. vädret kunde vart bättre det har liksom varit för lite sol tycker ja :) Sedan så har det inte varit den bästa sommaren men den har dugit, har hunnit med det jag tänkt mig utom 2 saker att åka till gävel och träffa kusinerna och kusinbarnet Ebba men det blev inte av och det blev ingen shopping i stockholm men struntsamma, Dock så har jag varit mer depp denna sommar än alla andra sommrar, men det har ju sina andledningar.. är man dum så är man, varför gå med på dumma saker? Jag kanske blir förlåten men jag förlåter inte mig själv..
aa men den här sommaren har inte lyckats så bra för barnen Ljunggren haha kan jag säga er.. broder har blivit ett aggresivt monster och syster sabbade moppen och massa sånt.. nog om de..
Sommaren hade iaf sina fina stunder den med :)



Aja, själv så har man inte vare i skolan än utan ska dit vid 1 för då ska vi vara på plats. dock så blev det itne så mycket till sovmorgon för min del för att i morse var det en hel del tutande bilar som väckte mig.. första gången var vid sju vilket gjorde mig sjukt pigg så jag var social med min syster ett tag sen gick jag och la mig igen.. vaknade ett tantal gånger till senare av att det tutade från en bil igen och igen.. Ett tag funderade jag på om det var ett måste att tuta så fort man åkerförbi blåa hus.. eller denna korsning kanske? hmm vem vet?

Händer idag då? jooo skolan sen kl 3 ska man till tandläkaren igen och laga tandställningen som vägrar att hålla sig hel.. Sedan bilr det en sväng på stan :) måste köpa nått till mamma och pappa som fyller år på onsdag.. Svårt det här med presenter.. Förslag på vad jag kan ge dem? :) 

Kommentarer
Postat av: Sofia

fyller båda år samma dag? :O

2008-08-25 @ 16:02:29
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahah fan va nice :D

2008-08-25 @ 19:52:04
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0