Söndagar suger ;p

Ja det gör dom faktist haha antingen så har man tråkigt eller så spyr man på dom :)
och aa så var det söndag igen.. Fan va tiden går fort ibland iaf.
På måndag börjar träningen! Just därför så har min helg varit full i film kvällar med massa gotta. Som jag sa till Sandra "man måste ju äta upp sig tills det börjar!;P "

Aja,denna söndag blev ingen man spydde på utan den har varit rätt så lugn. Min morbror kom hit och fixade med datorn igen för att internett särar ganska mycket och kom fram till att han måste göra om allt.. Sedan så har jag kollat igenom massa saker på datorn och hittade massa bilder man inte sätt på länge vilket gav mig en idée´så jag satt och lekte lite med några :)

Det särar så det går inte ladda upp några lägger in några sen!

Nää nu vill min syster att jag ska vara social med hon så Ses! 


Kommentarer
Postat av: Rickard

haha jora den verkarde rätt btra endå :)

2008-08-31 @ 21:50:37
URL: http://detdricks.blogg.se/
Postat av: Sandra

Imorgon gäller det! ;D

2008-08-31 @ 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0