vem kan man lita på egentligen?

Det kan man inte vara helt säker på! Tyvärr! Hur fan ska man göra då? ingen aning faktist.. ja här får man man får höra saker och sedan när man frågar personen är så får man en helt annan refräng. Vem sak man tro på?
När det väl börjar gå uppför så blir det massa piss igen-.- man åker från stan för att hitta på roliga saker å försöka tänka på annat, men så fort man kommer hem börjar det igen.. jadu hur tycker du det låter? Nu tycker du/ni säker att jag låter jävulst emo tyck som du vill då..är dock inte sådan som skär mig har fobi för vassa saker som knivar rakbald osv haha.. Utan jag är bara jävulst less och förbannad..


Tur att jag har Elin min bästavän iallafall.Hon förstår, Saknar dig nått enorm!

Kommentarer
Postat av: Linda

Man ska helt enkelt inte lita på folk, och inte ägna vad de tycker och gör någon energi alls utan bara gå sin egen väg. =)

2008-08-17 @ 02:03:34
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0