hipp hipp hurra idag äre min födelsedag!

så var det äntligen min dag.  17 år.. och om ett år är jag ute och kör på vägarna;P

sötbilden på daphne innan de andra kom =)

Har redan fått några samtal där folk har sakt grattis =) <roligaste var nog när Elin ringde sjukt längesen vi sågs. men det ska ändras på ;p  har även fått lite presenter alldeles nyss. Dock inte fårn mamma och pappa eftersom att dom drog iväg på jobben, vilket syran tyckte var fel så hon fixade frukost på sängen=) Så det blev hon Linda och bror som sjöng här för mig. =)


Elin försökte lura mig med att lägga allt i ett paket så ajg blev då inte bara lite glad när jag öppnade det ;p TACK!
Fick ett pressent kort av bror =) gulligt gjort trodde inte han kunde komma på nått sånt =) tills jag fik reda på att mamma gav han tipset men endå;p Sedan så fick jag mascara,sminkväska och nagelsätt av syster =) (andledningen till att jag fick 3 saker= hon vill ha fler ;) haha  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0