sisådär bara några dagar kvar =)

Tills jag fyller år ;p sen äre nyår.. Vilket rim det blev där då.

Har inte haft tid vid datorn helt enkelt. inte ens orkat starta satan ;p Appropådet så var jag syrran och pappa nere i birsta och letade bärbara datorer till oss.. och vi har nu bestämt oss för dom vi ska ha. Så antingen i morgon eller på måndag så får jag sitta vid denna satans segis datorn för sista gången! :D

Sedan så på hemvägen så hoppade jag av vid Sandra" Längesen man var med hon om man jämför med annars. Som med Elin den tösen saknar man! Iaf. Hos Sandra softades det som vanligt. Vi hade igentligen tänk att göra en spc snö skulptur MEN det var fel sort snö. Så tänkte vi åka spark men vi hittade ingen spark :( Aja vi kom iallafall fram till att vi längtar tills Sandra får sitt förbaskade körkort ;p för nu äre 3 bilresor beställda för våran del ;p dock blir den till Österlen längst hahha =D men vafan nångång måste man ju åka igenom hela sverige eller hur? Aa det blir nog mycket resor 2009 tro jag.. Iallafall som det ser ut nu.

Nää kanske ska säga vad jag fick i julklapp lite snabbtt också. En stavmixer hahah (man får udda saker när man säger att köksredskapen är kassa hemma hahah) en ny nopp& nagelfil i leopardfärg;p hårsaker, smycken, nå klädes saker, pengar, pressent kort,  små saker och så datorn fast den fick vi välja själv.


nää ta och fixa med annat nu ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0