sjukt peppad..

Men jag vet inte riktigt varför haha ;p Just nu vill jag bara vara på ett gym och träna sönder! Hahaha sjukt tränings sugen nu! FyFAn! Längtar som fan tills efter nyår. När det börjas tränas på gym igen eller aa Sandra ville börja simma iställe, men det är inte riktigt min grej är som katten i vattnet satt och så tycker jag att det är sjukt kallt vatten på badhuset. Nää får kanske ta och simma med Sandra endå :) Och så ville den där Malin som jag fixade håret på gyma så varför inte gyma med hon? =)

Även att det snöar nu :( Jag som ville gå värsta promenaden! hmm.. Får hoppas att det slutar för en stund =) Så medans får jag ta och göra nått annat skoj. Btw, Sandra vad gör du imorgon? Jag har en plan!;)


Kommentarer
Postat av: Sandraaaa

Imorgon.. Hmmm, söndag. Jag vet ärligt inte :D

2008-12-20 @ 16:23:16
URL: http://sandrasn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0