Hundkursen/Hundkunskapen same shit ;p

Idag äre tisdag villket betyder att jag hade HUNDKURSEN :D
eller aa hundkunskapen om man kollar via skolan men men. As kul äre iaf.. aa som sakt jag har nu ett favorit ämne inom skolan =D 
Alltså hundkunskap.. det är ju som det låter vi lär oss om hundar och lär våra egna.
  men i allafall idag fick vi göra som sist fast denna gång fick ja vara med Sandra.
så fick hennes hund Fixa springa emellan oss 2 när vi ropa( hennes hund har världens överskotts energi)
så hon sprang nästna över mig haha ;p
medans min lilla Daphne skutta i världens fart i djup snön,(fast hon sprang inte över oss)haha^^ rätt gulligt faktist

men men måste ta och plugga nu tyvärr prov på torsda och jag ligger lite efter :/
Hejs..


image5

Kommentarer
Postat av: caroline

Söt hund :)

2008-02-14 @ 01:36:50
URL: http://svanemar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0