Jaop!

Det har hänt endel sen jag skrev sist nu är jag återigen i härnösand och Fia har fyllt år.. igår faktist om man kollar på klockan.. Dagarna hos Elin var iaf as skoj som vanligt :) och jag längtade inte hem ;p

Så idag eller aa igår äre nu så har jag tillbringat min tid med Fialia som fyllde år och jag hoppas att hon tycker att hennes födelsedag blev lyckad :) hon fick massor av skojjiga saker jag blev mest svartis på 32 tums platt tvn ;P haha men av mig fick hon en gummibåt och det fick hon att le ;p Ni ska bara veta vad hon har tjatat om en utan att tänka på det ;p nästan som man tror att hon har sakt det i sömnen, men aa vem vet? Fick även se Fias nya minimini mini ponny på ca 70nånting kanske 78cm eller nått As söt liten sak :) Sedan har jag vell inte så mycket att berätta mer än att halva sommarlovet typ har gått och att jag tycker att tiden inte räcker till längre..

ELLER JO!
Det var en sak till jag är med i en tävling på
www.fredrikfredrik.webblogg.se Tävla du med? eller kolla bara in? As nice sida förövrigt!

Hare bra puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är utmanad i min blogg! :)

2008-07-16 @ 18:53:06
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0