vi diggar? haha

Denna dag har gått rätt så snabbt jag trodde nyss att kl var tolv men inte då :) till och med fia har vänt sig om och tänkt sova.. så aa.. Jag fick även idag vara med om ett jobbigt pass med bosse jag menar Fia skulle strongt få mig att göra massa saker även fast jag i princip höll på att ramla av och ha fö mig.. men jag ska banne mig kunna göra alla dessa skumma saker hah ;p men aa övning ger färdighet eller vad man nu säger :) Sedan så hjälpte vi till massa med att rensa ut saker och ha för oss.. Jag skulle igentligen på hundkursen men så blev det tyvärr inte pga massa. Sedan har jag slingat huvet på Fialia, softa vid en film gått en prommis med ozzy/fia/cyklat osv..Jag och Fialia har även börjat att digga en särlåt hahah ;p Fialia har den på sin blogg  ! kolla den för jag orkar inte nu och du jag orkar inte skriva mer för idag heller ;p vi Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0