Ändrade planer?

Jag tror att jag ändrar på alla dessa planer... Det blev ingen resa och jag har enbart varit och hälsat på någon timme i stugan.. Jag har alltså inte flyttat dit en. Nää, jag har istället tillbringat min senaste tid med Fialia.. Jag har tränat, Haft en udda ridlektion jamenar hur många lärare hoppar upp på hästen sitter där med dig, visar hur man gör och har för sig? ;p inte många tro jag men så gör min :) mycket trevligt!

Nää tror jag ska lägga in lite bilder:) eller hmm ja läggen in resten i ett annat inlägg men denna bjuder ja på här :)


Såå aa..  I morgon har Fialia bokat upp min dag iaf.. På morognen ska jag gå en promenad med Annika för att? Jo, Fialia säger att jag blivit en KNUBBIS! ;¤%&/ Snäll brud? ;( men aa lite smart e hon väll.. Jamenar jag har ju sakt att jag ska börja springa mitt spår i stugan på ca 7 km. Då måste man kanske ha lite bättre kondis än vad min är på nu? eller? Aja ;p Jag tycker det räcker med att jag är envis och kämpar på tills aa.. Det har funkat alla andra år satt ;) Sedan vill Fialia på stan och jag är tvungen att hänga på :)

Ett problem bara under tisdagen dag..
Hundkunskapen`? Man bör ha med sig en hund.. min är i stugan och aa resten förstår ni nog själva..hjälp?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0