filmkväll tonight..

Det blire jag och Sandra har inte mycket bättre för oss och så är jag rätt så trött efter att ha sovit rätt så kasst ;p Jag fick bland annat sova i Fialias säng = Världens skumaste säng ;p har fått ont i ryggen varje gång jag sovit i den haha går bara sova på mage typ ;p Måste säga att jag gillar min säng :) Sådär lagomt stor, skön och så :) tycker även andra som sovit i den, fast.. att skruva lite i skruvarna skulle inte sitta helt fel hahahhaha ;) men men nog om sängen, Så ikväll blire godis och film för våran del & INGET bessande av mat eller så ;p har antingen bessat eller ätit på resturang hela torsdagen & fredagen satt nää nu är det är nog..
Aja, ska snart ner och köpa liteGodis! HAre bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0