R.I.P

Det har även idag varit kasst väder..
Vart försvann det fina sommarvädret?
Det kommer vell snart hoppas jag :)


Jag var iallafall och kollade på studentdanserna idag
var rätt skoj även fast det duggade lite..
annars har vell dagen varit bra :)
till för en timme sedan.....

Jag stog och skulle köpa hårfärg på coop och så ringde mormor för att jag skulle fråga om jag kunde låna hennes slingmössa, men hon var inte precis på humör att prata för med halv darrande röst berättade hon att gammelmormor Gerda hade gått bort.. I och för sig har hon varit dålig i några dagar och var över 90 så hon har varit med om en heldel..




 
Jag tycker synd om mormor endå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0