Sista provet gjort och MVG på de :D

hejsan hoppsan!
Har inte orkat skriva något idag fören nu.. Gjorde sista provet idag i naturkunskap och det gick super :) så dey blev MVG för min del när de gäller de områdes saken.. svårt å förklara men vi har som 3 betyg vi sätter i hop till ett stort.. Så jag är nöjd :) Fick MVG igår på Hundkunskapen med.. Känns rätt så bra såhär precis innan sommarlovet ska börja.. Annars är vell skolan rätt så lam just nu.. har bara en rapport att skriva klart tills i morgon och en engelska uppgift

Resten av dagen har jag bara slappat i solen på altanen med mormor :) Även att hon råkade he nån krydda fel i köttfärsen som hon inte visste va de var så de smakade "minikrogen sås" ;p Sedan fick jag reda på något tragiskt! På torsdag nästa vecka gäller det.. Sjukhuset här kommer jag -.-
Det sabbade humöret lite, men sedan så ringde jag syrran och hon ville att jag skulle förlja med till Godis affären med 500 sorters godis eller vad de nu va i ä-bro för första gången ;p blev inte en sådan stor påse men ;) Nu har man varit där också!

Nää har inte så mycket mer än att säga Gonatt, mamma och pappa kommer hem från turkland på lördag och att i morgon sak det ridas? tror jag Fialia är lite virrig i skallen satt man vet aldrig :D Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0