Sommaren är här :D

Varmt ute, varmt inne,varmt i huvve och i sinne.. Snacka om att jag är på glatt humör ;p Solen skiner och snart kommer Fialiabusmus!!!!!!! Vi ska bada har hon bestämt. Vilken betyder första doppet för min del ;) Inte är det långt till sommarlovet heller längtar som fan bara 2 veckor kvar nu.. sista proven denna vecka.. Cad på måndag och naturkunskapen på onsdag.. Mitt sommarlov kommer kanske inte få den bästa början men vafan.. Snart är tandställningen borta.. Joo det är så att dem ska sätta in gångjärn vilket betyder att jag kommer få äta soppa ;(


Nää nu vart de brådis Fia kommer nu puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahahhaa :D du och dina gångjärn ;D

2008-06-03 @ 16:20:27
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0