jadu..

Fan.. snart är lovet slut, alldeles för kort tycker man. Kanske inte så mycket man kan göra åt saken men aa fan.. Gårdagen var rätt skoj faktist ;p först red jag ut med Fia igen fast vi red mot kyrkan istället.. As kul med race hehe;p Sen så for vi och solade men på vägen hem så vemfan äre man inte möter? jo han... Aja inte mycket man kan göra med det heller... mer än att erkänna att han är feg.. Det funkar inte att försöka gömma sig från problem det blir bara värre.. Jag önskade att du kunde vara ärlig eller att du förstog.. tycker fan synd om dig igentligen..

men men.. aa sen så for jag hem och så ringde Sofia hellström hehe faa jobbigt att ha kompisar med samma namn och samma smeknamn^^ ;p  Hon ville att jag skulle hänga med till Jennie och knäppa lite kort med systemkameran så vi drog dit.. rätt så skoj faktist ;p men så skulle jennie iväg så vi fick låna den.. Så när sofia vaknar idag när det nu blir^^så ska vi dra ut å knäppa lite =)

Nää nu orkar ja inte skriva mer hejs


Kommentarer
Postat av: Fridah

looov :o jag har skola :o

2008-03-06 @ 12:06:15
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Fridah

**GUUD va skönt.. :P vi har påsklov om typ 2 veckor ^^

2008-03-06 @ 22:36:08
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Fridah

**ooh fy:D knappt någon skola innan lovet iigen ju:) åååh tack=)

2008-03-07 @ 17:31:51
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0