Det vart Bushelg med Fialia..

Blogg torka för min del? Nja, i helgen hade jag fullt upp med att vara med Fialia så det blev inte så mycket sittande vid datorn precis och gårdagen han man inte göra mycket mer än att sätta sig vid datorn så bar det iväg till andra ställen :)

Camir! image123(Bara 20 cm högre än mig^^)

Helgen tillbringade jag till mästadel med Fialia.. eller HAHAHA Jag var på Fialias ridläger kan man kalla det. Fick träna på olika saker, tävla mot Fia gjorde ja (Bosse & jag vann;) ) osv osv.. Testade att rida Camir gjorde jag också var rätt så skoj lite läskig trav om man jämför med bosses små steg men annars så :) Sedan så ville Fialia att jag skulle säga en kommentar om vad jag tyckte.. Fia du var sträng,hård och mycket kritisk hhaha men vafan de e ju du? ;D lite iaf hon är snäll ibland också. På Fredags kvällen blev det bubbel bubbel i bubbelbadkar med massa skum så man blev ren,len och fin:) Lördagen var det dessamma i princip utom att jag sov hemma och kvällen tillbringade jag med Anton. På söndagen åkte jag till Ridskolan & hjälpte Fia när hon hoppade. Sist men inte minst så solande vi.  En skoj helg med Fialia blev det :)
image124






image128image125image127

och igår så han man inte göra mycket mer än att komma hem så ville folk som man inte träffat på länge att man skulle komma och vara social så jag drog dit och åt lite pizza :) Sedan tog det inte lång tid efter att man hunnit komma hem igen så bar det av iväg till ett annat ställe ;p Vad kan man mer säga? jag somnade senare än jag hade planerat..


Kommentarer
Postat av: sofia

det är en sån helg man kallar för att ha fullt upp ;)

2008-05-13 @ 23:51:54
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se
Postat av: Fia

Din tatuering är finfin=)

2008-05-16 @ 23:00:03
URL: http://fiaskoglung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0