!=)likehemma spa

Dagen idag har varit väldigt slöö.... Tills Malin kom kl 2 och ville gå ner på stan och käka.. så ja hoppade in i duschen fixa mig och det bar iväg till stan :) Först hade vi tänkt äta mumsiga kina fooood men nää vi försökte snåla lite så det blev en Texmex tallrik på rutiga..Efter det kollade vi runt lite på stan och så. Och visst hitta man några små fynd =) Malin och jag fick också den iden att vi skulle ha hemma spa hos mig(basta osv osv..) så vi köpte hårinpacknign ansikts mask och sådant shit :P

Nää orkar inte skriva något mer jag tar en PIGGELIN istället och så ska vi upp tidigt i morgon för kl 07:00 ska vi vara på brukshundsklubben Hare bra´

image112image114


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0