så äre, halv långt inlägg=)

Har inte skrivit på ett tag men de ska bättras. Jag har varit så grymt trött det senaste dagarna sovit lite lite så det har helt enkelt inte blivigt av, men visst har jag gjort en heldel endå :)



Helgen
Tror inte det var så många som klev upp kl 6 på en lördags morgon? Det gjorde jag iaf för vi skulle vara i köket på hundutställningen.. Vi känade in en heldel pengar och fick se massor av fina hundraser :) Vad kan man mer säga om det? hmm... Jag tror aldrig att jag har gjort så många smörgåsar på en dag ;p Sedan så tillbringade jag till mästadels helgen med malin och på lördags kvällen så åkte vi ut till någon stuga (malins killes farmors stuga eller något sådant) i Träsk tro jag det var ;p Vi gjorde lite olika saker där :) men det fulaste var nog när vi tog en kajak och började paddla ;p Visst fa fick vi slita också haha för mitt framför oss när vi var och paddla så låg det en stog bäverdamm ivägen, men inte stoppade den oss inte... Nää vi paddla in på sidan och började släpa kajaken på lägdan förbi dammen stoppa ner kajaken i ån och så paddla vi vidare ;P Det fula var bara att vi var tvungen att ta samma väg tillbaka ;p men men vi klarade oss ;) Fan att man inte hade med sig kameran!


Igår så var jag med Fialia i stort sätt resten av dagen efter skolan:) Tyvärr så är Fia lite sjukis så jag fick rida själv medans hon stog där i mitten och kollade på och förklarade massa :) Det blev barbacka ridning lite dressyr grejjor och bra mag/ben träning för min del :D ;)

Tisdagar=HUNDKURSEN! :D
Sist så började vi köra lite agility och idag fortsatt vi även med det. Vi fick träna hundarna att gå igenom tunnel,gå balans gång även hoppa bana på slutet osv :D hahah Idag så var våran rektor & hans hund med för att kolla läget och visst ville han följa med fler gånger :)  Får inte glömma läxan att vi ska träna massa slalom med hundarna hemma :)

Nää nu ska jag ta och fixa massa saker sedan sova börjar bli lite trött. Ja nyss bestämde Fia att vi ska till sundsvall och shoppa massa kanske man träffar Lina samtidigt hoppas jag :) Skoj!  Gonatt sovgott´

image117

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag måste med till sundsvall och köpa studentklänning!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-07 @ 12:07:39
URL: http://sofiahellstrom.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0