Tivoli!

Skrev inget inlägg igår jag vet..
eller jooo på Fias blogg men inte min ;p
Hon räddade mig kan jag säga!

 Igår firade vi  Zandra som fyllde år :P Det blev en skoj kväll. Åt nått skumt jag inte ätit förut, räkor i salsasås tror jag det var och så har man tacoschips till de.. Rätt gott faktist;p  Massa åkande av karuseller blev det också av osv osv. Orkar inte skriva upp allt, har inte så mycke tid heller ;p Det var lite synd att jag inte han hälsa på alla som jag hade bestämt att träffa på alla möjliga ställen, sorry tiden räckte inte till :( Men vi ses i kväll? eller :D Tyvärr så har jag lite ont i armbågarna bara.. vettefan vad jag gjort men sådant man får leva med :)
Nää nu måste jag fixa och trixa tills i kväll Ses´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0