det längtas!

Söndag igen snart måndag = ännu en vecka har gått och snart är det jul och stort + för att det blir bara närmare och närmare tills den jäklans tandställningen försvinner.. Fyfan vilken glädje man har inombords när man tänker på det haha, men vi måste ju skriva upp något tragiskt också.. Joo jag har prov i morgon men inte fan har jag tränat nått? nop inte har man haft tid till det. nej! och så blev det massa trassel med filmer hit och dit till film analysen :( Tack till er som fixasaken! =D 

Nää nog om tråkigheter och skola. Vi kan snacka lite mer om julen ;p Jag längtar haha.. bruka inte göra de.. för varje år har jag blivit as sur för att det inte alls blev som jag trodde.. men det känns som att det kommer bli rätt så bra ;p kanske för att ja vet små saker ja kommer att få =D Sedan så önskar min syster sig en Gitarr fatta skoj jamenar den förra slogs sönder och eldades upp. Sorlig historia de där haha. Kan jag också ta den sa hon om hon får en :) Hon börja bli rätt duktig på det där. Eller det måste hon ha blivit iaf om hon ska spela för hela kiörning så? :)
 = Sant? vem vet återstår att se ;p




Men men nog om det Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0