Godagens! Gårdagens!

Kunde som sakt inte skriva något inlägg igår eftersom att bloggen dampade för mig. Rätt så synd eftersom att jag var sjukt skriv sugen där ett tag ;p Hann med rätt mycket igår :) Skola till 4 sen mat.. Han även med å fixa lite med ps. Det blev en ny design till Amanda också :) Efter det skulle jag iväg på en info om det här med draghundar osv :) Rätt intresant faktist ;p  Dock var jag den enda från hundkursen som var där ;p Men tror det får bli Dolly som används på den fronten =D Man kan ju alltid testa med lill Daphno också men ;p Fick även in ett tränings pass på gymmet med Fia! Sandra! Denna gång var jag peppad haha :D

Så igår var det fullt upp. Pappa fick punka också. Det var nån traktor gubbe uppe på vårdkasen som inte hade plockat undan och fixat riktigt efter sig. Aja.

Idag blire inte lika lång skol dag tack ock lov. Börja bli less på alla dessa långa skoldagar. Efter skolan bär det av till gymmet igen ;p Sjukt skönt å träna :D Hahah snart blir man vell tränings narkoman också haha.. Efter skolan måste jag även iväg med vovvarna en sväng! Nää ska ta och fixa resten nu Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0