Dumma regn Dumma förkylning.

Idag har det regna heladagen! Vilket suger, och jag har fått början till en förkylning -.- Så nu äter jag nå tabblerter som ska göra mig frisk och så sover jag en stund efterskolan! Bara att hoppas på att man blir frisk då.För jag hatar att var sjukt. å jag hatar att inte få träna. ÅÅ mest hatar jag att doktorn itne kan förklara varför jag blir förkyld så ofta nu för tiden. för nått årsen var det aldrig så här. Då var man sjuk hökst 1-2 ggr per år. Nu har man tur om man är frisk i 2 månader ;S Var till och med förkyld förra sommaren :S


Men men Ska ta och plugga nu eller iaf försöka. PRov i morgon eller aa 2 prov.








Btw, snackade om halloween i förra inlägget om det var nån som inte fatta ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

okej :D vilken hund har du ? :)

jag ska baka hade jag tänkt ! :D

2008-10-16 @ 19:59:35
URL: http://hannamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0