Generation fett!

Hur sjukt är det inte igentligen? :O  Hur kan människorna i mississippi leva igentligen?

Satt nyss och kollade på programmet Generation fett.. Och kom fram till en hel del. DET ÄR HELT SJUKT! Hur kan med vilje ge sitt barn  mat som är fet och hälla på lite extra fett/socker röra på det? SER DOM INGET? Jamenar det är inte alls hälsosamt för ett barn att vara tjock. Om det var fler som såg det så såg ni ju att det inte var bra.. En pojke på 11 år hade till och med fått opperera knäna för att benen hade vridits fel pga fettman. SJUKT? Va gjorde jag när jag var 11? Typ sprang runt i skogen och levde loppan? men dessa ungar bara sitter inne. Och jag skulle ochså sitta inne och skämmas. SNÄLLA FÖRÄLDRAR I USA! Hur kan ni göra såhär mot era barn? och er själva.. Nått som jag också tyckte var jäkligt sjukt var att nästan all mat var fritera och att det var rätt så svårt å få tag i frukt. Fick man väl tag i frukt var den mycket dyrare än tex friterad kyckling. Nää det är fel tycker jag. Kyckling är vell dyrare här? än frukt? Har inte funderat så mycket på det men endå?

Aa men ska kanske vara lite posetiv mot er och stötta er med Fettma.. Som Staden mississippi. Fetaste staden eller något sådant.. Varför inte Tävla och bli med i rekordboken? Skulle itne det kännas skönt att vara med.. Ja! Ni kan tävla om att bli världens mest bantande stad. Smart va? Då har ni nått att skryta om. + att ni kommer må mycket bättre lovar er. Sedan så kan ju Nån rik snubbe sponsra med sånna där vibratorsplattor "saker" som man vibrerar bort fett med osv..  



Näää blää, Jag kommer inte äta friterat på ett tag blev äcklad ;S 
tack & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0