Gfest ikväll!? =D

Ändrade planer igen!  

Hundutställningen vart inställd så de blir som jag velat :D Sjukt mycket vad ja längtat! Har precis packat färdigt och nu ska jag bara städa bädda sängen. Sen bär det av till Glada hudik! Ååå får man träffa Elin igen ;p as längesen det med. Å nadja lär ju ha blivit rätt så stor hon med ;p Senare ikväll blire iaf Gfest. As kul lär de bli som alla andra gånger. Denna gång var det också en tema kväll med nå film akttigt men ja fattade inte på mig de där så ja struntar i de.. Förra gången ja var med vare iaf "alla ska ha vita kläder" nånting.. typ alla lyste var rätt kul ;p Dock så minns man inte allt haha.  men men.. Det enda som va synd nu var att jag å Sandra missa gymmet idag pga att jag måste packa å hinna allt nu innan ja ska åka.. De e synd men de får gottgöras också! :) Nää Fixa resten nu! SES!!!!! :D




Kommentarer
Postat av: GM

Hoppas du får en trevlig Söndag =) Händer det något kul annars?



Ha det så bra.

2008-10-12 @ 13:01:49
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0