Goddagen i detta tråkiga väder!

Igår vat det lite små festande.. sen drogs det ner på stan.Var insparken igår.. ja både ja och de andra orkade inte lägga ner 80 spänn på de.. (satsar på Gfesten me elin istället!) Inte långt tills de börjar heller :) Ja hoppas verkligen de fixar sig med duss å allt dit.. De enda som suger e att ja har provsamma dag. Ska försöka fixa de där på nått vis. FÖR JA VILL VERKLIGEN DIT!

Idag då. Då blir det en sväng till kusinerna tror ja? sen ska ja försöka hitta min ipod som ja nu ska ha.. Lite små irreterad. Jag vill ha en lila de ligger en lila där uta åsså säger dom att de inte finns. DUMMA JÄVLAR!!! ILSKA PÅ ER! Så min snälla mamma å ja ska kolla runt i birsta.. Sen slägger hon av mig hon min skogsjänta Sandra för ikväll blire Gotta och maraäng Schiootthwwwwiicca.. AA hur de nu stavas det är en stor fråga i mit huvud:) 
Nää nu ska jag leta upp min mamma! hon är borta DAPHNE MED. Dom ligger säkert nere och vilar.. A ska kolla de nu SES! 

Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja men det är ju inte helt dåligt=)

2008-10-04 @ 17:52:46
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0