Grattis Jennie!

iDAG fyller Jennie år.. hela 18 år.. Lyllo boll. Själv så fyller man inte 18 fören om 1 år och nån månad. Dumma mamma varför föda en unge dan före nyår? :) Iaf efterskolan så drog jag iaf ner på coop med mamma sedan kom Tove och vi fixade "Första presenten" Från henne mig och Fia:) Efter det så Drog vi till Jennie och åt tårta.Det  fanns massor utav sorter att välja på, så man fick äta hur mycket man vill. Dock så  klarade inte magen med det ;p Min favvorit var iaf cheescake och Jennies egna tårta:)Så jag har nyss gått hem :) som tur är bor itne Tessie så långt här ifrån bara gatan ovanför typ så jag behövde inte gå ensam så långt iaf :)

Aja hoppas Jennie har haft en bra födelsedag!


men fixa nu Sedan sova,Gonatt!




Sorry fia jag missförstod :/ Jag får skjussa dig en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: tussie

ja alltså tur att du hade mig;)

2008-10-14 @ 23:24:04
URL: http://tussieline.blogg.se/
Postat av: sofia

hahah men det är lugnt det där med skjutsen!=)



Och datorerna är as snygga, jag vet! har kollat där..men dom måste ju även ha bra innehåll!=)

2008-10-15 @ 10:24:39
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0