Hata kärleks filmer!

Vill ni vet varför? Joo.. Vi fick se en kärleks film idag på svenskan som heter tristan och isolde. Dock så var det en kärleksfilm och jag hatar sånna. Så det blev rätt så jobbigt lite då och då i filmen eftersom att jag har den förmångan "cpsaken" att jag tänker vidare och så mycket utanför. Så aa ja börja tycka synd om dom i filmen, få saker som om de va ja som var med osv osv( ja ja vet stört men sant.). Filmen handlade iaf om (kortfattat) tristan och isolde som var dö kär i varandra men Tristan hade "vunnit" Isolde till kungen där han bodde typ. Så var dom olyckligt kära osv.. Se filmen den vara faktist rätt så bra.. Bara de att jag inte gillar sånna filmer så mycke.

Efter det var gymmet på G! Var konditions träning idag men aa idag blev det min "testa" dag haha.. Det var så att en gubbe hade en springsaken så ja å Sandra fick köra varsin gång. Så jag testade Roddmaskinen! Den var rätt skoj faktist haha.. Kom även fram till att de flesta som gymmar är faktist korta gubbar.

Men fixa med annat nu måste även plugga -.- Matte prov i morgon -.-  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh den filmen är såå bra men såå sorjlig !!! :D

2008-10-09 @ 21:06:05
URL: http://hannamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0