Ingen hundkurs idag inte.

Det var ju itne så kul. Istället har jag testat nya trixs med Daphnoo rätt så skoj faksit.. snart så sitter trixen ;p hoppas ja. Idag så följde jag även med mamma när vi skulle hämta Elin. Hon var lite segis så vi svängde in på lundgrens å kolla där hittade mamma vad on sökte. En elektrisk wokpanna.. Åå ja hittade massa smp fina saker :) 

Nää ska äta GOOOO MAt nu! LAX.. blev inte igår pga att de fanns lax till alla. ;/

måste bara berätta att även fast jag fick dansa hur mycke jag ville i helgen så har jag itne dansat slut. Lika pepp nu också som Sandra brukar säga :)  Lite störande äre men samtidigt svinkul :D

 

Så jag dela med mig av denna låt.. var  en remix på den här men endå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0