ny möblerat!

Fin fint! Dock inte helt klar en ska flytta datorn och slägg aut 2 möbler och ställa ena soffan just här som jag sitter och skreiver nu..
 Just därför jag tänkte uppdatera lite nu så slipper jag göra de sen för då lär jag vara trötter ;p Men fett nice kommer de bli :)
                                                                                   
    Före & Efter(ej riktigt klart)



Hehe, jo jag tog även av denna sak och målade om den.
Det ska göras 2-3 ggr till så jag får leva utan den i nån dag :)



Sovmorgon i morgon btw men inte för mig inte.. eller jo lite.. upp kl 7 åsså en prommis med lill tjockis GONATT!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

blev as bra ju=)



ja de måste de :D och ja, det var groooose!

2008-10-02 @ 00:10:56
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0