Tisdag.

Denna dag har varit rätt så slapp men endå lugn. Kanske för att jag inte har brytt mig så mycket i alla som pratar och haft för sig på skolan. Har mer varit i min egna lilla värd haha. Efter skolan mötte jag iaf Malin. Hon hade varit och sökt jobb så vi fick ideén att jag skulle följa med och söka.. Inte fan gick de som planera inte. Nää.. Tanten var så glad å trebvlig så ja skulle få jobb fast i januari.. DUMMA MAMMA. varöfr måste jag vara född DAN FÖRE NYÅR?!?!? ja just därför fick ja inte jobba där. Nää ja måste vara 17. Jag känner mig som 17 :) Räcker de? I mitt huvud fyller ja år på sommarlovet nån gång! Så de så om inte på våren.  Nånstans emellan. "april till juni.." ungefär.  


Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

förstår de =) !! ja gud .. och så fastnar ris o majs heeeeeela tiden..

2008-10-08 @ 00:20:09
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0