tråkigt dag. drygt väder och allmänt tråkdrygt

eller något likande....



Jag har blivit utmanad av Fia hellström

Regler: 
*
 Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig. 
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. 
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem. 
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

- Jag har vuxit i sommar och mer ska det bli! ( tycker jag!)
- Jag älskar pistagenötter!
- Jag har en katt vid namn skrutten popcorn den bor hos Sandra
- Jag fyller år dan före nyår (mina föräldrar var dålig på att planera)
- Min hund heter Daphne.
- Jag vill till turkiet nu!
- Jag kommer inte på något mer att skriva.

Jag utmanar:
Sandra s-n ,Fialiabusmus, Syrran, Skogen, mallabus sen får 2 göra det frivilligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0