Varför är söndagar så sega?

Ingen aning faktist. Som sakt syrran berättade lite kortis om gårdagen men jag måste bara ta upp mitt ipod köp! Åkte ju som sakt ner med mamma för att köpa min egna lilla lila ipod. Fast det gick inte alls som tänkt blev bara argare och argare för varje affär vi var inne på.. "nää vi kan beställa men då blir inte priset de samma" NÄHÄ?!? Dumma jävlar bara för att jag ville ha en Lila å inte en fuckad blå eller grön eller ROSA? Som tur var så var min mamma rätt så lugn och sa men vi åker till nästa. Så vi drog till sista butiken alltså onoff. Vi gick in där jag var ju såklar as irreterad och stor och svor över hur dumma folk kan vara osv.. Så ser vi den sortens ipod jag vill ha. Så kommer killen fram som jobbbar där å säger är det en sån du vill ha? Mamma förklarar då att jag vill ha en lila iställe medans jag står där och surar (jag erkänner ja var svin sur) Ja visst säger han och springer iväg.. Sen så ska jag säga mitt namn sa han så han fifflade massa med datorn där och så sa han med ett smile.. Säg 20 i kassan :) Så jag och mamma gör så men så reagerar jag som fan. Tanten i kassan säger 448 (Det stod 499 på skylten där borta tänke ja) Ja då måste ju den där kille har ändra priset? Tack till dig okända Björn (stod på kvittot) haha :P

Aja fin liten historia om min ipod. När vi va där nere fick mamma lite fnatt också så nu är det ny tapetserat i mitt rum :) Kan lägga ut bilder i morgon. Så nu sitter jag här i "mitt nya rum" :) rätt så skönt faktist vet inte hur länge jag har hatat mitt rum pga tapeten som var innan.

A imorgon då? händer då? Nää tandläkaren! fyy orkar inte.. Sen prov i materiallära och efter det gymmet med Sandra hoppas jag :) Sen sp resten av veckn är som vanligt tro ja.. Nej, prov i matte på fredag ;s Ja måste planera om också. Ska kolla tågtider och så.

Nää nu ska jag fixa massa sen blire sovande för mig.. Ska upp tidgare än alla andra -,- dumma tandläkare.

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

hihi, hej!

det är klart jag ska hjälpa dig! det tog mig säkert tre månader att hitta just stället där mans ka ändra! så det är nog lite knepigt trots allt! :)



du går in i stilmallen.



under fliken wrapper (ganska högt upp) så finner du width: ...px; här ändrar du stoleken, jag har ca 800px på de flesta av mina designer.



efter det så måste du göra content större också, så det passar till din headers mittlinje, det gör du också under width: ...px; tills det passar, det kan ta två-tre försök tills det blir rätt!



om du inte förstår så är det bara att fråga på!

2008-10-06 @ 10:06:41
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: sofia

HAha björn känner vi :D

2008-10-06 @ 19:45:03
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0