Dålig uppdatering idag jag vet :)

Men som sakt inte många som gillar att sitta vid datorn och så när man har ont i magen och bara vill spy -.- Somsakt var på fest igår :) Sedan så sov jag hos malin.. och dum som man var så drack man inget vatten innan man gick och la sig.. dum dum mycket dumt.. Fick iaf lite mat av jimmy som vi träffade nere på stan :D eller aa fick och fick.. "ja åt upp hans mat i princip" haha Mycket trevligt att träffa den pysen sjukt längesen man såg han :P Aja..

Btw!!!!! måste bara berätta att Sandra lyckas då med allt ;p är man på dåligt humör eller har tråkigt så lyckas hon komma med nått bra så man blir glader ;p nyss så skickade hon en länk på en blogg haha då vare en sex blogg som en brud skrev. Hon verkar vara lite kär i sin dildo tror ja.. haha.. Aaa hon hade tydligen fått den från blondinbellas blogg om jag förstog det rätt ;p Näää sånna där udda bloggar måste det göras fler av haha :D


Nää måste gå och sova nu ska till sundsvall imorgon på nån design open nånting.. nån tävling som klassen ska va med på, Vi tydligen ska vinna och få några tusen var :) skulle inte sitta fel nu kan jag talaom :) GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0