Dumma förkylning!

Så vare kvällen igen och ännu närmare en ny dag.. Idag har dagen varit rätt så slapp & jag vill verkligen bli frisk nu!!!!!!!!!!
Sjukt less på att inte få träna :( Man känner sig liksom så glad och aa precis som en ny människa efter :D

Aja, ikväll har det itne hänt så mycket fick åka iväg och hämta min påse med mina kläder och så har jag gjort pelles och hannahs blogg hanna skrev nu här i ikväll kan du kirra min blogg och lika snabbt var jag klar eftersom att hon hade med alla saker hon ville ha :) Sånt är rätt så bra :) Lite lättare då ;p har även Fias och en Anonyms bruds på g ;p Men båda har  inte haft bilderna vid närvarande så jag kunde få dem så ;p det blev lite svårare.. äää de löser sig :)

Nää nu ska jag fixa för kvällen Gonatt!



.


Kommentarer
Postat av: sofia

ja precis, men det är drygt! ses imorn :D

2008-09-19 @ 17:08:48
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0