FYFAN VA ÄCKLIGT!

aa faktist lite... mamma kom upp nu och var helt hysterisk.. VEM FAN GLÖMDE LÅSA? Det fula var att syrran sa att hon skulle låsa igår kväll.. Så jag gick och frågade om hon hade låst.. inte fan hade hon gjort de heller ;s Så typ kl 3 i natt var det nån som hade sakt utanför mammas sovrums fönster "jag går och kollar" sen så pallade hon sig upp hur sängen och går till ytter dörren och så står de nån i hallen och bara kollar på hon.. men hon hade ingen aning vem de va.. nån i jeans och en munktröjja typ.. åsså nu i morse frågade jag vem fan det var? men hon hade ingen aning.. hon sa att det var nån Anders lik.. Haha de var ju en bra förklaring?  Aja.. du som var här vafan ville du?:P Gör inte om det tack..(ring först) och aa syrran lär ju fatta att har hon lovat att låsa så ska hon de..


Nää nu ska jag ta och äta frukost.. hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0