Gårdagen!

Sorry! Igår när jag var jag så hem så ja slockna. Sikken tur man har som kan skriva något om det idag då? :) jo jva var lite duktig tycker ja :) pluggade mig fram i matten hos Sandra så nu ligger jag brevid henne i matten "starkt jobbat" hahaa. Sandra fick då vara min personliga mattelärare och det funkade perfect ;p blev bara lite flum där på slutet men det är ju klart man ska ha roligt eller huuur? :D

Fick även se kissemissen och se på när Sandra red på doris. Kissemissen var söt (undantag de här med kärlek vid första ögonkastet, för det var läskigt!) Riktigt också men även den skräcken gick över och aa kissen är rätty söt endå :) Lite läskigt att kolla på det ena ögat men endå :) Den är lite egen om man säger så :)

Joo fick ju som sakt kolla på när Sandra red så jag satt mig på den stora sandhögen som står på gården och knäppte lite kort på Sandra när hon gjorde lite dressyr saker :) blev as fint när hästen stog såhär rakt och fint så ja skyndade mig ner för sandhögen och tog ett hastig kort;p haha aja Det var gårdagen ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0