Ge mig sol/värme osv? :)

Jag fryser... Sitter här i mjukisskläder och fryser.. har till och med tjocksockarpå fötterna..  Såhär har det varit i någradagar tyvärr.. På morgonen när man ska till skolan äre värst tycker jag.. men idag har det varit kallt hela dagen. Okej inte så konstigt eftersom att jag varit hemma hela dan men endå? :) men vart är värmen då? inte i elementen iaf för den kommer inte fören i oktober -.- DUMMA fjärvärme eller va den numma saken nu heter.. Jag fryser! Hoppas inte man blir sjuk också nu när jag väl har börjat komma igrång med träningen igen.

Det är sånna här tillfällen då man längtar bort till ett varmt land. Just nu vill jag till turkiet!
Dit vill min mamma med det vet jag.. PENGAR JAG VILL HA ER! ;(



Drömma kan man iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0