Gonatt:)

Måste bara berätta att jag verkligen älskar känslan efter att man tränat =) men känner sig liksom som en ny människa frisk och sund och aa helt enkelt super nöjd! Som sakt det blev träning idag för min och Sofias del. Tvingade ju med hon, klart hon skulle med tänkte jag:)  Så vi drog iväg och träna..

Efter det så drog ja hem duscha fixa osv..

Sen satt jag mig vid tvn och tittade på Heroes :) Snack om att jag har längtat efter att de de programmet. Det enda som stör mig med det är att de slutar när det är som mest spännande ;p men aa det är ju rätt smart endå för "tvgubbarna/tanterna" Får dom liksom ytterligare en person sittandes vid tvn vilket ger dem mer tittar siffor JIPPIE för er! Aja nu börjar jag bli trötter.Man märker att klockan i huvet har ställt om på något vis :) + att gå och lägga sig sent sen kliva upp tidigt som fan inte hör i hop men aa det vet vi ju redan men endå :)

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0