Helgen!

Tänkte försöka förklara helgen lite kort ;P
I Lördags var jag med Sandra och softade, åt godis,fick se när Doris FLÖG över hindrerna & sen åkte vi runt en sväng i stan :)                                            
                                     Jag har aldrig varit med om sådana flygare ;)



Åsså har vi söndag kvar då.
Imorse så fick jag kliva upp kl 9 eftersom att vi i hundkursen skulle samlas och vara på brukshundsklubben kl 10 och se på ett MH. Väl där så fick vi sitta och vänta en halvtimme på att Annika skulle bli klar:) Sen så började vandringen runt banan med hunden. Det var många olika moment som skulle göras. Skulle kolla hur hunden reagerade på olika saker som skrammel,(spöken) osv.. MH är alltså som ett slags "test" som görs på brukshundar.

Efter det så drog jag hem och sov igen ;p dock sov jag några timmar för länge så jag vaknade vid middagen;p Och nyss så övningskörde jag lite med pappa. Känns som att det börja gå lite bättre för vare gång och det är ju bra, men fan vad jag stör mig på att 5an ligger brevid 3an ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0